Filteri

SCT FILTER ULJA

 

Motorno ulje podmazuje sve pokretne i funkcionalne delove u motoru. Kao rezultat sagorevanja, čestice prljavštine i ostaci sagorevanja poput čađI ulaze u motorno ulje. Oni zagađuju ulje i čine ga viskoznijim. To znači da snabdevanje uljem nije adekvatno i da se više ne može obezbediti zaštita od korozije. Kao rezultat, performanse motora su smanjene i potrošnja goriva se povećava. U najgorem slučaju, motor bi mogao biti oštećen. Povećavanje performansi motora i istovremeno smanjenje potrošnje goriva postavlja visoke zahteve u izgradnjI motora. Samo čisto ulje može osigurati da performanse motora ostanu konstantne. SCT filteri tu imaju punu efikasnost. Preporučena zamena filtera za ulje: 15.000 km. Uljni filter odlaže starenje ulja i dovodi do dugotrajnog održavanja. To znači značajno smanjenje troškova održavanja i povećanje performansi uz siguran rad. Postoje dve vrste filtera ulja:

  • Uljni filteri sa elementima i
  • Spin-On uljni filteri.

Filteri ulja koji se vrte:

1) Filteri sa punim protokom

2) Bi-pass filteri: bi-pass filteri usisavaju 5-10% ulja u sistemu. Koriste se u dizel motorima. Filter papir koji se koristi u filteru sa punim protokom nije prikladan za bi-pass filter. Koristi se materijal za filtriranje posebne vrste. SCT Vertriebs GmbH je takođe veoma aktivan u proizvodnji filtera za ulje za prenos.

We use cookies

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.