SCT FILTER ULJA
Motorno ulje podmazuje sve pokretne i funkcionalne delove u motoru. Kao rezultat sagorevanja, čestice prljavštine i ostaci sagorevanja poput čađI ulaze u motorno ulje. Oni zagađuju ulje i čine ga viskoznijim. To znači da snabdevanje uljem nije adekvatno i da se više ne može obezbediti zaštita od korozije. Kao rezultat, performanse motora su smanjene i potrošnja goriva se povećava. U najgorem slučaju, motor bi mogao biti oštećen. Povećavanje performansi motora i istovremeno smanjenje potrošnje goriva postavlja visoke zahteve u izgradnjI motora. Samo čisto ulje može osigurati da performanse motora ostanu konstantne. SCT filteri tu imaju punu efikasnost. Preporučena zamena filtera za ulje: 15.000 km. Uljni filter odlaže starenje ulja i dovodi do dugotrajnog održavanja. To znači značajno smanjenje troškova održavanja i povećanje performansi uz siguran rad. Postoje dve vrste filtera ulja:
- Uljni filteri sa elementima i
- Spin-On uljni filteri.
Filteri ulja koji se vrte:
1) Filteri sa punim protokom
2) Bi-pass filteri: bi-pass filteri usisavaju 5-10% ulja u sistemu. Koriste se u dizel motorima. Filter papir koji se koristi u filteru sa punim protokom nije prikladan za bi-pass filter. Koristi se materijal za filtriranje posebne vrste. SCT Vertriebs GmbH je takođe veoma aktivan u proizvodnji filtera za ulje za prenos.